نمایندگی تلویزیون پاناسونیک
نوشته شده توسط : repairsman

نمایندگی تلویزیون پاناسونیک ارائه‌دهندۀ تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش، تعمیر و تعویض قطعات انواع تلویزیون پاناسونیک به متقاضیان است. متقاضیان هر یک از سرویس‌های مذکور می‌توانند به نمایندگی رسمی تلویزیون پاناسونیک مراجعه کرده و پس از حضور در بخش مربوطه، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی مجاز تلویزیون پاناسونیک عبارت است از:
دریافت مشاوره‌های تخصصی و عمومی در ارتباط با هر یک از تلویزیون‌های پاناسونیک، تعمیر تلویزیون پاناسونیک (تعمیر تلویزیون‌های LED، LCD، OLED، QLED، پلاسما و …)، تعویض قطعات معیوب تلویزیون‌های پاناسونیک، عیب‌یابی تلویزیون و برآورد هزینه تعمیر، تعمیر در محل تلویزیون پاناسونیک و  … . نمایندگی پاناسونیک با تکیه بر مهندسان باسابقه و متعهد خود، از معدود شرکت‌های حال حاضر کشور است که در زمینه ارائه‌ی خدمات مرتبط با تعمیر و فروش تلویزیون پاناسونیک و تجهیزات مرتبط با آن مشغول به کار است و سرویس های متنوعی را در هر دو زمینه به متقاضیان عرضه می‌دارد.

تعمیر تلویزیون پاناسونیک
نمایندگی فروش تلویزیون پاناسونیک

کاربرانی که قصد خرید یکی از تلویزیونهای پاناسونیک را دارند می‌توانند به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک مراجعه کرده و اطلاعات ضروری پیش از خرید را دریافت نمایند. در نمایندگی رسمی تلویزیون Panasonic تیمی از خبره ترین کارشناسان فروش تلویزیون حضور دارند تا اطلاعاتی در ارتباط با قیمت تلویزیون پاناسونیک، پرفروش‌ترین تلویزیون‌های پاناسونیک، مزایا و معایب تلویزیون پاناسونیک مورد نظر در قیاس با سایر تلویزیون‌های هم رده در برندهای دیگر، تلویزیون مناسب برای سالن‌های کوچک، بزرگ و متوسط، مزایا و معایب هر یک از تلویزیونهای پاناسونیک و مواردی از این دست را در اختیار مراجعان قرار دهند. در بخش زیر برخی از پرفروش‌ترین تلویزیون های پاناسونیک معرفی شده‌اند:
تلویزیون ال ای دی سری ویرا پاناسونیک مدل TH-32F336M سایز 32 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 49DX650R سایز 49 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 43DS630R سایز 43 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 49DS630R سایز 49 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 55DS630R سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی پاناسونیک سری ویرا مدل TH-49F337M سایز 49 اینچ
تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل 55DX650R سایز 55 اینچ
تلویزیون ال ای دی پاناسونیک سری VIERA مدل TH-32E330M سایز 32 اینچ

نمایندگی تعمیر تلویزیون پاناسونیک

کاربران تلویزیون‌های پاناسونیک اعم از تلویزیون LCD، تلویزیون LED، تلویزیون پلاسما، تلویزیون 4K، تلویزیون 3D، تلویزیون QLED و … می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه ناکارامدی و اختلال در بخش سخت افزاری یا  یا نرم افزاری دستگاه خویش به نمایندگی تلویزیون پاناسونیک مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند. تعمیرات تلویزیون پاناسونیک در محل منطبق با استانداردهای جهانی و با استفاده از بروزترین ابزارآلات تخصصی تعمیر انجام می‌پذیرد.

برخی از تخصصی‌ترین سرویس‌های ارائه شده توسط تعمیرکاران تلویزیون پاناسونیک عبارت است از: تعمیر مین برد تلویزیون panasonic، تعمیر پنل تلویزیون پاناسونیک، تعمیر بک لایت تلویزیون پاناسونیک، تعمیر و تعویض فلت تلویزیون پاناسونیک، رفع مشکلات مربوط به آبخوردگی تلویزیون پاناسونیک، رفع مشکلات مربوط به خرابی تصویر تلویزیون، تعمیر پاور تلویزیون پاناسونیک، تعمیر داغ شدن تلویزیون پاناسونیک و …

 

تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک

مین برد یا برد مادر Main board به نوعی اصلی ترین بخش در ساختار تلویزیون پاناسونیک به حساب می آید. خرابی این بخش از دستگاه، عموماً به دلیل استفاده از کابل hdmi است که اورجینال دستگاه نیست و نامرغوب است. استفاده از کابل های نامرغوب و اتصال آنها به تلویزیون، باعث سوختن cpu و در نهایت خرابی مین برد می گردد. در صورت خرابی این بخش از دستگاه، هم امکان تعویض و هم تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک وجود دارد.

در ارتباط با این دو سرویس، بد نیست بدانید که تعویض مین برد تلویزیون پاناسونیک، در قیاس با قیمت کلی این دستگاه، مقرون به صرفه است و چندان بالا نیست. در هر حال تخصصی ‌رین دریافت سرویس های مرتبط با تعویض و تعمیر مین برد تلویزیون پاناسونیک و سایر بردهای موجود در این دستگاه با حضور در مرکز تعمیرات تلویزیون پاناسونیک و یا از طریق تماس با این مرکز، امکان پذیر است.

تعمیر فلت تلویزیون پاناسونیک

یکی از خرابی‌های پیش آمده در صورت آبخوردگی تلویزیون، خرابی فلت‌های تلویزیون است که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند. با ورود مایعات به این بخش از دستگاه (که در نقش یک ماده رسانا ظاهر می شوند) پین های فلت‌های‌های انتقال دهندۀ اطلاعات تصویر، که در زیر قاب و سطح جلوئی تلویزیون قرار دارند، دچار اتصالی می‌شوند و عملکرد این بخش را دچار اختلال می‌سازند.
در صورتی که خرابی پیش آمده در فلت‌های تلویزیون به همین میزان باقی بماند، تعمیر آن با ترمیم برد آدرس و فلت های آبخورده امکان‌پذیر خواهد بود. در غیراینصورت، یعنی در صورتی که خرابی پیش آمده به بخش‌های دیگر سرایت کرده باشد و منجر به خرابی خود فلت های، خطوط ارتباطی فلت های و آی سی پردازنده شود، تعمیر فلت تلویزیون دیگر امکان‌پذیر نیست و تنها راه باقی مانده جهت تعمیرات تلویزیون پاناسونیک، تعویض فلت های پنل تلویزیون LED و LCD است.

منبع : نمایندگی رسمی Panasonic





:: موضوعات مرتبط: لوازم خانگی , ,
:: برچسب‌ها: نمایندگی تلویزیون پاناسونیک , تعمیرات تلویزیون پاناسونیک , نمایندگی تعمیر تلویزیون Panasonic ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: